»sam ne vidi smisla v razpravah in da volilne kampanje sploh ne spremlja.«
»Vidimo, da se glasovi kupujejo, da se tajne službe izkoriščajo za diskriminacijo in demonizacijo političnih nasprotnikov. Spremljamo medijsko blokado v korist vladajoče stranke, samo oni so po televizijah, vidimo, da človek, ki sploh ni kandidat, vodi funkcionarsko kampanjo. A tako pač je v Srbiji, žal državljani to sprejemajo, saj so se vsega tega navadili v zadnjih 11 letih.«
»Lahko se zgodi, da bo kampanja nepredvidljiva in da tudi sami rezultati ne bodo presenetljivi, če bo katera od zunajparlamentarnih strank uspešna.«
»30.000 glasov za kampanjo, v katero je šlo 100.000 evrov, je poraz. /…/ Nima smisla tiščati glave v pesek, razlagati o 'stabilni podpori', pleteničiti o fantomskem taktičnem glasovanju in se tolažiti z odstotki. /…/ 3,3 evra na glas je z naskokom najdražji volilni izid.«
»Sam verjamem v zmago, verjel sem v to že pred enim letom, ko o tem še nihče drug sploh ni razmišljal, in s tem občutkom grem v drugi krog.«
»Vzor vidim v ameriškem predsedniku Trumpu in napovedujem boj proti elitam in esteblišmentu.«
»Prepričan sem, da bi v poštenem sistemu sam postal zmagovalec volitev. A zdaj nič več ne verjamem, da imam resnično možnost za zmago. Zato prekinjam svojo kampanjo in umikam svoje ime z volilnih lističev v desetih ključnih državah.«
»Nova Slovenija je v vsebinskem smislu pripravljena, program smo že pred časom sprejeli in ga tudi potrdili, kadrovsko smo pripravljeni in zdaj smo v polnem zanosu in tudi polni energije dokončno začnemo to kampanjo.«
»Ne nasedajmo. Kost so vam v tem glasilu pod uredništvom vohunčka Murčija vrgli sredi volilne kampanje, ker jim slabo kaže. Da bi se ukvarjali sami s sabo.«
»Raziskave kažejo, da je danes v primerjavi s pred desetimi leti mnogo večji odstotek mladih, ki trdijo, da v življenju sploh ne vidijo več nobenega smisla.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju